Poolavond 🎱

The Poolbar Voetboogstraat 3-B, Amsterdam, Noord-Holland

Op donderdag 1 december, om 19:00 uur gaan we poolen bij The Poolbar! Kom mee voor een (gratis) avondje poolen en gezelligheid! (Voor deze avond is geen pool-ervaring vereist)

ILLC Seminar | Marloes Oomen: TBA

Amsterdam Science Park Science Park 904, Amsterdam, Noord-Holland

Organized by the Institute for Logic, Language and Computation! (ILLC) Speaker: Marloes Oomen Location: Amsterdam Science Park Room: F1.15 at SP107 Title: TBA Abstract: TBA

Sinterklaasborrel

Café de Gaeper Staalstraat 4, Amsterdam

Definitieve details volgen nog! Op woensdag 7 december houden wij een borrel met Sinterklaasthema! We gaan borrelen bij Café de Gaeper! (Staalstraat 4)

ACLC Seminar | Victoria Nyst: TBA

P.C. Hoofthuis Spuistraat 134, Amsterdam

Organized by the Amsterdam Center for Language and Communication! (ACLC) Speaker: Victoria Nyst Location: P.C. Hoofthuis Room: PCH 1.15 Title: TBA Abstract: TBA

ILLC Seminar | Takanobu Nakamura: TBA

Amsterdam Science Park Science Park 904, Amsterdam, Noord-Holland

Organized by the Institute for Logic, Language and Computation! (ILLC) Speaker: Takanobu Nakamura Location: Amsterdam Science Park Room:  F1.15 at SP107 Title: TBA Abstract: TBA

SCIO in de Biblio 📚

11:00 - 16:30 Locatie volgt nog! Heb je ook een rustige locatie nodig om te kunnen leren? Tijdens de SCIO in de Biblio sessies kan je leren voor de aankomende tentamenweek. Zo kunnen we elkaar ook helpen met studeren! 📚 Studenten van verschillende jaarlagen komen hier langs; aarzel niet om vragen te stellen aan ouderejaars … Continue reading SCIO in de Biblio 📚

ILLC Seminar | Giorgio Sbardolini: TBA

Amsterdam Science Park Science Park 904, Amsterdam, Noord-Holland

Organized by the Institute for Logic, Language and Computation! (ILLC) Speaker: Giorgio Sbardolini Location: Amsterdam Science Park Room: F1.15 at SP107 Title: TBA Abstract: TBA

Kerstlunch 🎄🍽

Locatie volgt nog! Het kerstfeest nadert, waardoor het de hoogste tijd wordt om gezamenlijk te lunchen! Bovendien is net de tentamenweek achter de rug; zo kunnen we lekker samen het weekend in. Tijdens deze lunch kunnen we genieten van de kookkunsten van onze geweldige Kookcommissie!