Nieuwjaarsborrel! 🎆🍻

Café de Gaeper Staalstraat 4, Amsterdam

Tijd volgt nog! Op woensdag 11 januari vieren we het nieuwe jaar tijdens de nieuwjaarsborrel!

Amsterdam Science Park Science Park 904, Amsterdam, Noord-Holland

Organized by the Institute for Logic, Language and Computation! (ILLC) Speaker: Giada Pistilli Location: Amsterdam Science Park, plus live streaming on Zoom. Room: Room L3.36 at LAB42 Title: Ethics of Large Language Models: considerations and case studies Abstract: In the field of NLP, Large Language Models (LLMs) hold an increasingly important space in industrial and … Continue reading ILLC Seminar | Giada Pistilli: Ethics of Large Language Models: considerations and case studies

Amsterdam Light Festival 💡 + Fotowedstrijd 📸

We meeten op donderdag 19 januari om 19:00 uur bij Centraal Station! Vanaf daar gaan we samen een lichtjeswandeling maken tijdens het Amsterdam Light Festival! 💡 Voor info over de fotowedstrijd, check onze Instagram!

Algemene Ledenvergadering 👏

Doelenzaal (C0.07), Universiteitsbibliotheek Amsterdam Singel 425, Amsterdam, Noord-Holland

De tweede Algemene Ledenvergadering van dit jaar nadert! 👏 Tijdens deze ALV komt aan bod: - Tussentijdse realisatie begroting/beleidsplan - Installatie van de nieuwe commissieleden - Het uitzicht op het komend jaar Daarna gaan we borrelen bij Café Hoppe! (Spui 18-20) 🍻 Lukt het niet om aanwezig te zijn bij de ALV (of kom je … Continue reading Algemene Ledenvergadering 👏

ACLC Seminar | Marcin Lewinski