Kookcommissie

De Kookcommissie verzorgt het eten voor SCIO. Dit zou bijvoorbeeld kunnen gaan om een lekker diner maar ook om snacks tijdens de activiteiten. Daarnaast houdt de Kookcommissie zich bezig met het vinden van locaties om te koken en gezellig met leden te kunnen eten. Ook worden er recepten gepost hier op de website en op Instagram. Voor deze kook-activiteiten houden we ons aan het ‘Green Commitment‘ en speelt duurzaamheid een belangrijke rol.

Lijkt het jou ook leuk om zulke activiteiten te organiseren en nieuwe te verzinnen? Schrijf je dan in via dit inschrijfformulier!

Voor degenen die alleen willen meedoen met koken, zonder het organiseren van de activiteiten, is er de vrijwilligerskooklijst! Om hier bij aan te sluiten, join de Whatsappgroep via deze link.

Voor vragen, stuur een mailtje naar kookcommissie@sciostudievereniging.nl of bericht ons via Instagram/Whatsapp!