Bestuur 1 – Scipio’20

Lara Scipio - voorzitter​​

SCIO is sinds 2019 de studievereniging van CLC, en sindsdien zijn ze metgezellen. Een studie kan eigenlijk niet zonder vereniging en daarom ben ik blij dat ik samen met mijn bestuursgenoten SCIO heb mogen opzetten en opbouwen. SCIO is nu niet meer weg te denken! Nu is het de beurt aan het volgende bestuur om SCIO te laten groeien en beter, toegankelijker en leuker te maken. Gaat helemaal goed komen! Nog niet helemaal overtuigd? Wordt lid, en beleef het zelf. ​

Marije Brandsma - Secretaris

Ik ben Marije en mocht als secretaris het allereerste bestuur van SCIO versterken. Ik herinner me nog de eerste brainstorms aan het eind van studiejaar 2018-2019, toen we nog naar SCIO refereerden als “de CLCtudievereniging” (klinkt beter als je het hardop uitspreekt). Het was een onwijs leuk project om aan mee te werken en ik had nooit verwacht hoe snel SCIO haar eigen karakter zou ontwikkelen. Ik kan niet trotser zijn op de SCIO-leden die zo enthousiast de vereniging gemaakt hebben tot wat het nu is. Ik ben heel benieuwd naar SCIO over 10 jaar, wanneer we vast de grootste studievereniging van Amsterdam zijn!

Goya van Boven - Penningmeester

Ik ben Goya, 22 jaar, vierdejaars CLC-student en doe de richting kunstmatige intelligentie. Afgelopen jaar ben ik de penningmeester van SCIO geweest, wat betekent dat ik verantwoordelijk was voor alles wat met geld te maken had, zoals bijvoorbeeld het maken van de begrotingen, het regelen van bankzaken en het aanvragen van subsidies. Daarnaast hielp ik mee met het organiseren van borrels en andere evenementen. Aangezien wij het allereerste bestuur van SCIO waren, moesten we alles zelf opzetten. Dit was aan de ene kant veel werk, maar gaf ons aan de andere kant ook erg veel vrijheid. Ik vond het ontzettend gaaf om te zien hoe iets wat als vaag idee begon uitgroeide tot een heuse vereniging met eigen leden, borrels en evenementen. We hebben het afgelopen jaar veel samengewerkt met andere verenigingen voor feestjes en borrels, waardoor we veel nieuwe mensen hebben leren kennen en nieuwe vrienden hebben gemaakt.

Tamar Eliëns - Commissaris Intern

Hoi 🙋 Ik ben Tamar en ik was Commissaris Interne Zaken van SCIO’s eerste bestuur in studiejaar 2019/2020. Aan het einde van mijn eerste CLC jaar ben ik samen met vier anderen met veel enthousiasme begonnen aan de oprichting van deze studievereniging! Ik ben nu 20 jaar oud, woon sinds een jaar in Amsterdam en kom oorspronkelijk uit Alkmaar. Binnen CLC doe ik de track psychologie, omdat ik het mega interessant vind hoe het brein werkt en hoe menselijk gedrag verklaard kan worden. Naast studie en werk besteed ik m’n tijd vooral aan dansen, muziek luisteren en maken, hier en daar wat netflixen, picknicken en de stad verkennen per fiets. En natúúrlijk ben ik bij alle SCIO activiteiten te vinden!

Pip Slavujevic - Commissaris Extern

Ik ben Pip, voormalig commissaris externe zaken 19/20. Ik ben 21 jaar oud en zit komend jaar in mijn 3e jaar CLC, waar ik de KI track volg. Afgelopen jaar bij SCIO was voor mij heel leerzaam en gezellig, maar ik kijk er vooral naar uit om te zien hoe SCIO komend jaar en de jaren daarop gaat groeien. Ik ben een fanatieke borrelaar dus je zal me ongetwijfeld tegenkomen bij een SCIO borrel. Verder geniet ik van het studentenleven samen met mijn huisgenoten in Nieuw-West en deel ik met liefde mijn knusse kamer met (minstens?) 25 kamerplanten! Mijn vrije tijd breng ik het liefst door met zo veel mogelijk mensen om me heen, zelfs sporten doe ik samen in een bootje met mijn roeiploeg van Skøll  Je kan me ook vaak genoeg vinden bij de check-in op Schiphol, als je me tegenkomt laat ik je met liefde de rij skippen.