Wat is SCIO?
SCIO is de studievereniging voor studenten van de BSc Cognition, Language and Communication. Voor meer informatie over SCIO, klik hier!

Waarom zou ik lid moeten worden van SCIO?
In eerste instantie is de boekenkorting een mooie bonus. De boekenkorting is namelijk hoger dan het bedrag voor je lidmaatschap!
Naast dat bieden we een breed aanbod aan leuke activiteiten aan, zowel buiten-CLC als studiegerelateerd!

Hoe meld ik me aan bij SCIO?
SCIO biedt verschillende lidmaatschappen aan:

• Het reguliere lidmaatschap is voor alle studenten die momenteel de BSc Cognition, Language and Communication doen. Aanmelden kan hier!
  • CLC-alumni kunnen SCIOUT-lid worden. Na een kleine eenmalige betaling ben je voor altijd verbonden aan SCIO na het behalen van de bachelor! Aanmelden voor SCIOUT kan hier!
  • Ben je niet direct verbonden aan CLC, maar wil je wel betrokken zijn bij de vereniging, dan kan je een Vriend van SCIO worden! Word jij een Vriend van SCIO, meld je dan hier aan!

Voor meer gedetailleerde informatie over deze lidmaatschappen, check het submenu ‘WORD LID!’ bovenin onze site!

Wat betekent ‘CLC’?
‘CLC’ is de afkorting van de bachelor waaraan SCIO verbonden is: Cognition, Language and Communication

Waar staat ‘SCIO’ eigenlijk voor?
SCIO is een afkorting voor Studievereniging voor Cognitiewetenschappers In Opleiding’. Naast deze afkorting kan ‘scio‘ vertaald worden naar ‘ik weet‘ in het Latijn.

Hoe lang bestaat SCIO al?
SCIO is een relatief jonge vereniging die momenteel in haar vierde jaar zit. We kijken uit naar ons vijfde, en tevens allereerste, Lustrumjaar!

Ik ben een eerstejaars CLC-student. Waar kan ik de boekenlijst van mijn jaar vinden?
Wij hebben de boekenlijst gezet op onze website. Deze is hier te vinden. Vergeet niet om de boeken bij Athenaeum te bestellen en te profiteren van de SCIO boekenkorting!

Waar vind ik mijn rooster?
Het rooster is te vinden op rooster.uva.nl/schedule. Je moet eerst even inloggen met je UvA inloggegevens.

Waar vind ik de UvA Studiegids?
Deze vind je op studiegids.uva.nl. Dit is de beste plek om informatie te vinden over de opleidingen en vakken.