Bestuur 2 – van Vloten’21

Voorzitter van SCIO Studievereniging 2020-2021

Ella van Vloten - voorzitter​​

Mijn naam is Elisabeth Christina, maar men noemt mij Ella, ik ben Voorzitter voor SCIO Studievereniging! CLC is mijn 3e studie en de eerste studie waarbij ik zin heb om ‘m af te maken. Nu ik weet dat ik dat wil ga ik er helemaal voor. Geen half werk, dat past niet bij mij! Dat is dan ook één van de redenen dat ik mij wilde inzetten voor SCIO. SCIO maakt studeren leuker en als studeren leuk is gaat het ook beter. Sinds de lockdown heb ik ook weer wat hobby’s van vroeger opgepakt, ik heb weer wat gelezen en ik heb zelfs geschilderd. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in politiek. Ik zet me actief in voor een politieke partij. Als je mij ziet met een plastic beker ben ik vast ziek. Als echte klimaatdrammer ben ik bezig met duurzaamheid en ben ik zuinig op onze aarde en de spullen die ik gebruik. Dit brengt met zich mee dat ik vaak in de kringloop te vinden ben. Ik heb daar al een heleboel pareltjes gevonden, maar dat zal ik je vast nog wel vertellen. Vroeger heb ik ook nog meegedaan met grote wedstrijden binnen het (jeugd)schaatsen, maar nu vind ik fietsen naar werk genoeg.

Isabel de Boer - Secretaris

Even voorstellen! Ik ben Isabel en ik ben 19 jaar oud. Aankomend studiejaar ben ik tweedejaars student CLC en daarnaast ben ik voor aankomend jaar Secretaris van SCIO! Ik vind het echt heel leuk en ook interessant om te zien hoe een studievereniging werkt en ik zie het dan ook als een uitdaging om bij te dragen aan het bestuur van SCIO. Ik ga uitdagingen namelijk niet uit de weg, ik zoek ze juist op om me te ontwikkelen! Ik ben dan ook een echte doorzetter: als ik ergens aan begin wil ik het altijd afmaken, zelfs als het lastig is. Dan zie ik het juist weer als een nieuwe uitdaging en kan ik door hard te werken mijn doelen behalen! In mijn vrije tijd komen vooral mijn creatieve kanten naar voren, ik vind tekenen en schilderen bijvoorbeeld erg leuk om te doen. Ik ben ook muzikaal: als kind heb ik harp gespeeld en om me minder te vervelen tijdens de lockdown probeerde ik mezelf gitaar te leren spelen! Naast de universiteit en natuurlijk SCIO werk ik in een supermarkt als shiftlead service, dat vind ik heel erg leuk en leerzaam. Maar het allerliefst ben ik met mijn vrienden om me heen. Ik ben een echt mensenmens!

Daphne Vahl - Penningmeester

Ik ben Daphne, penningmeester van Bestuur 2. Ik ben 21 jaar oud en ik zit aankomend jaar in mijn 3e studiejaar van CLC. Als penningmeester houd ik me bezig met het maken van begrotingen, realisaties en alle andere geldzaken. Ik begon met niet zoveel ervaring, maar ondertussen heb ik veel geleerd. Ik ben erg leergierig en nieuwschierig naar nieuwe dingen dus ik heb er veel zin in! Ik woon nu ruim 1,5 jaar in Amsterdam en ik geniet met volle teugen van het (studenten)leven. Ik roei (en ook vooral veel borrelen) bij Skøll wat ik ontzettend leuk vind, en verder hou ik erg van muziek luisteren, houd ik graag netflix marathons, lees ik af entoe een goed boek en ik ga graag een rondje longboarden. Ik ben het liefst altijd met vrienden om me heen dus ik ga vaak leuke dingen doen.

Michael Simons - Publieke Relaties

Mijn naam is Michael en ik ben PR van Bestuur 2! Ik ben 19 jaar oud en ben op het moment dat ik bestuur doe tweedejaars CLC’er, waarin ik de track Psychobiologie doe! Wat meer over mijzelf: ik kom oorspronkelijk uit Heerlen, maar woon nu al een jaar in het mooie Amsterdam. Nu ik er zo over nadenk, realiseer ik me dat ik op het moment eigenlijk geen hobby’s heb buiten Netflixen en dutjes doen. Sinds Corona spendeer ik ook (ongezond) veel tijd op Tiktok en heb er zelfs een paar zelf gemaakt! Verder heb ik in het verleden 10 jaar lang op turnen gezeten en op toneelles, dus misschien wil ik een van deze twee hobby’s het komend jaar weer oppakken. Voor de rest ben ik een hele sociale vlinder en kan ik heel veel kletsen, dus als het je leuk lijkt om mijn levensverhalen te horen, zou ik zeker naar de borrels komen!